Fullt ös medvetslös!



Idag är det full spätta på Marieberg...eller? Nej, det händer inte ett skit!
Typ 2 besök i butiken första timman, tomt i slyngången (där alla tjejbutiker ligger), jag menar...det är ju ändå lördag? Löningshelg, whats the problem? Koooooommm ooo kööööööp!

Igår var jag i Sannahed hos syrra, hon fyllde 13 år! Gick väl bra, kom dit helt utsvulten och det bjöds på smörgåstårta...herregud! Lotta vet ju att jag inte har ätit en bit smörgåstårta i hela mitt liv!!!

Försökte följa hockeyn på två ställen, gick bra i båda matcherna...Örnen gick vidare efter en stabil seger mot Hallsta (kan bara tänka mig hur Hill-billy publiken betedde sig igår, haha) och Navvies avgjorde mot Åmål i sudden! Starkt jobbat grabbar!

Går i bilköpar tankar också, funderar på en Audi A4, typ -03, -04 nånstans där...låter det vettigt?

Var lite för lite inlägg igår, men idag är det nya tag!!

hmm, undra vad det blir för lunch idag? Kinesen kanske? Tand-Belini? McD? Eller kanske beach 2011 konceptet: Skippa lunchen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0