HC Örnen flyger fram!!





Ok, har precis varit på världens hockeymatch!
Örnen möte Köping, ett etablerat div 2 lag mot ett av dom bättre div 3 lagen, kan ju bli en jämn match! Eller?....
Nej du jävlar! Örnen smäller till med 6-3 var av 3 av målen är BP(!) mål! Det är ju helt sjukt.

Mikael Johansson gör en kanonmatch, går inte ens hålla reda på hur många poäng han gör! Gäller att jaga ikapp Jim nu på totalt för säsongen och vara bäst i kvalserien, men jag tvivlar inte en sekund!

För övrigt var Köpings spelare lika tappade som Hallstahammars supportrar, förstår inte vad dom gör i västmanlands regionen...allt kan inte gå rätt till i vildmarken!

Till #20 Emil Forsberg: Om man ska ge då får man fan ta emot också!!



MICKE JOHANSSON GÅR PÅ VATTEN!!!  (t.h Micke Johansson)



Nu har jag kommit hem, ska ta en macka och kolla OS finalen...ska samtidigt passa på att vårda förhållandet lite efter helgen bravader! ;) Inte så alltså...men lämna frugan till att städa hemmet samtidigt som jag drog på krogen med grabbarna! Va fan, det är väl så det kan bli, eller? Hade iofs haft två ledig dagar precis innan, men som vanligt kom det ju något emellan! Så nu är det läge för lite söndagsmys, jag fjäskar som fan...men det var det värt!

Har varit lagom sliten på jobbet idag...gick sådär, inte en själ lyckades jag snurra upp på ett par sköna iphone abonnemang! Men ny tag i veckan! Kan lätt bli så när man jobbar dagen efter en "världsklass lördag"!

Imorgon är det utbildning på huvudkontoret i Stockholm (K15), vi ska tydligen utbildas på Telenor One som är en mobil växellösning...har tyvärr aldrig haft tillfälle att sälja det men hoppas det kan komma i framtiden!
Nu är det ju också så, att om vi ska hinna till K15 till utbilningen börjar ska jag åka 05:15 hem ifrån och gå upp 04:45...ska väl inte gnälla då Elvira går upp alldeless för ofta vid 5 snåret, så det är ju bara att hålla käften och ta det som en man!!!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0