Storhandlat! Kan inte säga var, då blir man vräkt!

  


Har varit iväg på Marieberg en sväng, blev en storhandling!
Kan inte säga var då jag bor i dmo lite finare kvarteren och jag skulle bli vräkt direkt!

Men fullt blev det...men det var inte jag som blev fattig, det var frugan...mohaha! =)

Har kommit på att jag mår enormt dåligt över resultat av Tre kronor. Har inget personligt emot en enda spelare utan det är att resultat retar mig så förbannat! När nyheterna kom på radion i bilen bytte jag kanal, men det var nyheter överallt så jag stängde av för jag mådde så dåligt när jag hörde om det.

Fyndade lite kläder idag med, blev 1 par Acne jeans som var jävligt snygga, 2 par skjortor som var förbannat billiga, hade kostat 2.000 för båda men betalade 450:-...ganska bra! =) Blev också en farfars-tröja (heter det så? något jag fått för mig iaf) och en klocka. Så nu är man fräsch igen!

Nu ska jag försöka mig på att städa igen, idag har jag en mycket mer positiv inställning till det hela!
Ska bli sköt att röja av lite och få rent o snyggt här hemma! Är nog frugan som smittat mig lite på den fronten.
Ska bli riktigt skönt att dra igång nu!

....Vem fan försöker jag lura, går och hänger mig och funderar på om man kan hyra in någon liten polska som städar av!! Försöker ofta ha en positiv inställning...slutar lika ofta i att inställningen upplevs sarkastisk som den också visar sig vara!

Skitsamma, städa, städa, städa!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0