Frukost, nyhetsmorgon, promenad kanske?

Jaha, här sitter jag vid datorn och vet inte riktigt vad jag ska ta mig till.

Gick upp vid kvart i 6 för att skjutsa Elvira till jobbet då det inte direkt var cykelväder ute idag.
Slutade med att jag var tillbaka vid 6 och skulle gå o lägga mig, låg 1 timma i sängen och kunde inte somna om, var faktiskt skit pigg! Så nu är jag uppe, börjar jobba 12 och hinner kanske vara vaken så pass länge att jag klarar av att äta frukost innan jobbet.

Frukost alltså, det är helt sjukt...har knappt ätit frukost i hela mitt liv, Elvira tycker jag är dum i huvudet när jag inte äter på morgonen och det kanske jag är också?

Idag blir det ett arbetspass, så ska ni köpa ny mobiltelefon idag får ni inte tveka att titta in på Telenorbutiken på Marieberg!!

Men vad ska man göra när man är uppe så här tidigt? Finns inte ett skit att göra, vill inte "slösurfa" för vad ska jag göra på jobbet fram till kl 17 då allt folk i så fall? Nej det lutar nog åt lite frukost!!

Frukost, nyhetsmorgon, promenad kanske? Vilken vuxen morgon, gillart inte!!!

Kommentarer
Postat av: fredrik

Vem försöker du lura? Du spelar ju wow till 11.45 sen hets till jobbet. :)



2010-02-26 @ 10:20:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0