Förtydligande av dagen...

Som jag skrev tidigare har jag sagt upp mig på jobbet, ska börja jobba som säljare på Canon Buisness Center i Örebro. Ser fram enormt mycket mot det, känns som om man tar en kliv i rätt riktning!
Att säga upp sig idag var bland det jobbigaste jag gjort, det var en riktigt tom känsla efteråt, riktigt hemsk känsla...inte för att mista jobbet men jag kände som om jag svek mina kamrater på Telenor.
Skit bra gäng, bra chef, bra arbete, kul som fan och roliga firmafester...
Tyvärr måste man ju ibland chansa. Och det här är en chansning!

Blev förhörd av polisen idag också, det är ju så när man jobbar med Jossan! Hon är ju inte sen att vara behjälplig vid ett bedrägeri...haha, nej det är inte så illa som det låter. Det kommer in en kille som hotat en annan kille att teckna abonnemang på honom för att själv ta luren som jag fatta det...men vad bryr väl vi oss om det? Klirr i kassan för en annan! Den enes bröd den andres död...Kapitalist!!!!

Hur som helst, nu är det gjort!!

Efter jobbet var det ju snabbt hem, i med 2 snabba piroger och bränna iväg på matchen Örnen - Viking.
Matchen gick bra, Örnen körde över viking med 5-2, hade ju mitt tips på 7-2 men jag var nära nog för ett godkänt!



Matchens kanon, som vanligt #71 Mikael Johansson (Malkin)

En eloge till #81 Malle Berglind som också gör en grym match!

KBK, boys, KBK!!


Örnen Ultras hejjar på grabbarna när dom kliver av...samtidigt passas det på att håna viking!


Sander Keller tar ton i sången: "Ni är sämre än döva"

Klacken var ju där också, Bula fick det stöd han behövde! Vet inte om han blev inskriven i poängprotokollet, men blev han inte det var han iaf värd det! Med sånt stöd är det svårt att misslyckas!!

Nu ska jag slå på Luftslottet som sprängdes eller försvann eller va fan det gjorde, somna in och dra och jobba imorgon igen! full rulle med andra ord!!

God Natt,
Götgatan 2C signar ut!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0