Long time no see...

Var ett tag sen sist, har haft så jävla många bullar i luften!

Snackade tidigare om en badmodevisning på Marieberg, det har det varit.


(men säg inget till Elvira, =) )

Sen är jag i bilköpartagen, vet i fan vad det blir än, någon som har något tips?
Är lite inne på en Audi A4 eller en Saab 9-3, tar man en Saab får man en nyare, men tar man en Audi känns det som mer kvalité, jag vet i fan! Får se vad det blir...



Dom ringde från P7 igår och ville ha med mig på FS20 (Afghanistan).
Jag får inte åka för farmor och farfar, mamma, pappa, lotta (plastmorsan), syrran och framför allt Elvira.
Där blev det ramaskri, jag är förbannat sugen och någon mer gång i livet måste jag åka! Det drar för mycket i "missionstarmen" som man kallar det i branschen! Måste inte vara till Afghanistan, kan vara något annat land, vilket som helst egentligen...Tar fanimej Kosovo i värsta fall eller kanske t om Rosengård eller Biskopsgården i götet...

Det är ett så behagligt liv, det är mest det som lockar...

Man behöver inte tvätt eller laga mat, det finns anställda massörer, spela volleyboll, ta en pilsner på mässen och om man absolut MÅSTE får man väl arbeta lite ;) Nej då, riktigt så är det inte. Alla privilegier som jag räknade upp har man men det är sällan tid till att använda dom. Men lika bra är det, för då skulle tiden gå så enorm sakta!!!

Men jag saknar det....enormt mycket!!!

Det är nu det behövs också....

Basker av för Lt. Gunnar Andersson och Kap. Johan Palmlöv.



Men jag tror det är slut på den här tiden....som tur är så är det viktigare saker som håller mig hemma!!

Nu ska jag sova och öppna butiken imorgon!! KOOOOOM OOOO KÖÖÖÖÖÖPPPP!!!!!

Tapto!!

Kommentarer
Postat av: lillsyrran

du får inte åka tillbaka!

ingen vill ju det ;o

2010-04-13 @ 19:00:10
URL: http://NattaNystrom.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0