Skön start på söndagen!

Grym start på dagen! Vaknar halv nio och är skit pigg...
Tur för Lea (Elvira föräldrars hund som jag är hund vakt åt i helgen) att jag har en så förbannat bra morgon, det är ju inte för vanligt!

Har precis kommit hem efter en timmes "långpromenix" runt halva kumla. Var nere en sväng i Eco Parken så hunden fick springa fritt. Var nog lite för djup snö men hon kämpade på fint!!!





Sara B vet ni...hon som jag skrivit om tidigare när hon skulle handla på kortet men det blev medges ej.

Hon hade ju knappt råd med skyddsplast till sin iPhone men nu har hon varit och köpt 2 stycken skidjackor...Hon ville då ha lite råd om vilken som är snyggast eftersom hon har kommit på att det svider för mycket i "studentpengapungen" för att ha kvar båda...







Så, vilken är det som hon ska behålla? Räknar igenom rösterna imorgon (måndag)....

Nu blir det frukost och sen ska jag jobba!!!

Idag kommer Elvira hem också, skönt med lite ordning igen! =)
Måste nog städa lite innan, kääämpa!

Kommentarer
Postat av: Beeee

Ja röstar själv på den gröna;)

2010-03-14 @ 11:32:18
Postat av: Eng

Säger Grön !

2010-03-15 @ 07:40:33
Postat av: Sarah

Röstar grönt!

2010-03-15 @ 19:01:11
URL: http://asterisco.blogg.se/
Postat av: Annelie Enarsson

den gröna, helt klart! Tokhet!!!

2010-04-13 @ 13:59:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0