Vad är det för fel på folk?




Är det så svårt för vissa att inse när dom gör sig själva till åtlöje? Sitta och ordbajsa! Det var den värsta "mundiarré" jag varit med om. Var ju pinsamt...hur lyckas man prata så fort och osammanhängande så länge utan att ha något att säga? Det är magi på något jävla sätt...

Fick bita mig i läppen flera gånger men många gånger kunde jag inte hålla tillbaka utan var tvungen att lägga någon dryg kommentar för att få ner människan i fråga på jorden igen.

Nu är jag iaf hemma, utbildningen var jätte bra! Det var om Telenor One vilket är en mobilväxel, finns ganska stora möjligheter faktiskt. Ganska kul!


Tröttheten har slagit till efter bara 3 timmars sömn igår natt, så det lutar åt lite solsidan och sen sova...

God natt!


Kommentarer
Postat av: Lilla

HAHAHAHA, de som tåget

2010-03-01 @ 22:58:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0