Vad fan är oddsen detta?



För det först så används järnvägen här typ aldrig, tror jag sett 2-3 tåg där i hela mitt liv.
För det andra så verkar det prioriteras att ploga detta spår när tågtrafiken står still på flera andra ställen, t ex stambanan Sthlm - Göteborg...men det är klart, vem fan åker mellan dom ställena?

Men vad är sen oddsen på att tåget i princip kör fast? Höll på och försökte backa sig loss, trycka yttligare lite framåt och bakåt, framåt, bakåt, framåt...stod en evighet och väntade! Herre gud! Ingen hit!

Det är ju Kumla!? Som jag skrev om tidigare, bilkö i Kumla...Nu händer det grejjer iaf, skönt det!!

Hörs imorgon, då har jag kanske en bomb att släppa!
Vi får se!

God Natt nu, sov gott!

Kommentarer
Postat av: Sofia

Hahaha =) ja vet! Härom dagen höll jag på att missa bussen till jobbet för att det stod ett tåg där! Som tur är så tuffade det på efter en liten stund igen. Som sagt hur stor sannorlikhet är det att åget ska komma just när man ska över där?

2010-03-05 @ 08:56:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0